Doprava a platba

Doprava - Toptrans
Používáme službu speciální službu na přepravu nadrozměrných zásilek od společnosti TopTrans. Samozřejmě Vám po expedici pošleme sledovací číslo a Váš mobil uvádíme u elektronického podání (takže předem víte, kdy můžete zásilku očekávat).
Dodatečné reklamace poškození totiž společnost TopTrans neuznává. Nebojte se požádat řidiče o kontrolou vaší vlastní zásilky. V případě platby na dobírku je potřeba dle přepravních podmínek Toptransu napřed zboží zaplatit, a následně zásilku rozbalit a zkontrolovat a případně na místě uplatnit reklamaci. Řidič během rozbalování má setrvat na místě. Věříme v oboustrannou slušnost.

Osobní převzetí
Vaši objednávku si můžete přijet vyzvednout v Praze (Slezanů / Břevnov) nebo v Olomouci po předchozí dohodě a našem odsouhlasení, zejména v případě nadrozměrných nebo křehkých objednávek (ohýbané kolejničky na míru). Před připravením objednávky Vás budeme informovat telefonicky nebo emailem.
Osobní převzetí nemá smysl za účelem ušetření nákladů na přepravu (výroby jsou jinde, než prodejny), ale v případě, kdy se jedná například o nadrozměrnou nebo atypickou zásilku. Stačí před objednávkou zavolat a domluvit se na postupu. V objednávce pak vyberte dopravu dobírkou, přepravu pak dodatečně změníme u nás v administraci.
Balení zboží
U všech objednávek klademe důraz na bezpečné balení zásilek tak, aby nedošlo k jejich poškození během přepravy. K balení používáme pouze materiály, které jdou recyklovat, abychom zbytečně nezatěžovali životní prostředí.



