Doprava a platba

Doprava - Toptrans
Používáme službu speciální službu na přepravu nadrozměrných zásilek od společnosti TopTrans. Samozřejmě Vám po expedici pošleme sledovací číslo a Váš mobil uvádíme u elektronického podání (takže předem víte, kdy můžete zásilku očekávat).
Dodatečné reklamace poškození totiž společnost TopTrans neuznává. Nebojte se požádat řidiče o kontrolou vaší vlastní zásilky. V případě platby na dobírku je potřeba dle přepravních podmínek Toptransu napřed zboží zaplatit, a následně zásilku rozbalit a zkontrolovat a případně na místě uplatnit reklamaci. Řidič během rozbalování má setrvat na místě. Věříme v oboustrannou slušnost.
Balení zboží
U všech objednávek klademe důraz na bezpečné balení zásilek tak, aby nedošlo k jejich poškození během přepravy. K balení používáme pouze materiály, které jdou recyklovat, abychom zbytečně nezatěžovali životní prostředí.

Osobní převzetí
Vaši objednávku si můžete přijet vyzvednout v Praze (Slezanů / Břevnov) nebo v Olomouci po předchozí dohodě a našem odsouhlasení, zejména v případě nadrozměrných nebo křehkých objednávek (ohýbané kolejničky na míru). Před připravením objednávky Vás budeme informovat telefonicky nebo emailem. Vyzvednutí je možné každý pracovní den od 9:00 do 17:00.
Osobní převzetí nemá smysl za účelem ušetření nákladů na přepravu (výroby jsou jinde, než prodejny), ale v případě, kdy se jedná například o nadrozměrnou nebo atypickou zásilku. Stačí před objednávkou zavolat a domluvit se na postupu. V objednávce pak vyberte dopravu dobírkou, přepravu pak dodatečně změníme u nás v administraci.



